august 20, 2016

Lied domestic

Frumoasa mea e o femeie oarecare,
Are sânii căzuţi şi fundul cam mare,
Îmi spune „eşti leneş, nimic nu te interesează“,
Îmi zice „se vede că nu îţi pasă,
Nu-ţi pasă“.
Eu îi cânt într-o limbă pe loc inventată,
O mângâi pe gât şi-i spun că e minunată,
Ea îmi zice „lasă-mă, lasă-mă, mai bine
Ai căuta capul de la aragaz“. Îmi spune „iar
Ai uitat să iei sana, bine
Că n-ai uitat de revistele tale“. Apoi
Plânge şi ţipă şi sparge o farfurie:
Eu îi spun că e cam rea pentru aproape o soţie,
Ea îmi strigă „eşti un ticălos, ticăloos,
Nu-ţi pasă de nimic“ şi se apleacă
Şi strânge cioburile de pe jos.
Prinţesa mea e o femeie oarecare,
Când facem dragoste îmi spune că o doare.
Ea zice „mai încet dragule, mai încet,
Ştii…“ Ea aproape plânge şi zâmbeşte şi îmi zice:
„Dragule, dragule, dragul meu, încet…“
Alexandru Muşina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu