septembrie 17, 2016

Apocrifă

nu
între noi n-au fost arse toate punţile
mai e şi arborele dragon
cel care şi-a aruncat rădăcinile peste prăpastie
dar mai e şi iluzia mea
că pot trece peste orice
şi o să ajung pe celălalt mal
fie prin hăţişul aerian al lianelor
fie şi pe un pod de ceaţă
arcuit peste spaime
dar tu vei fi plecată pe o insulă
şi eu voi străbate iarăşi Oceanul
înot ca şi altă dată când
tu te-ai mutat într-o stea
şi mă vei arunca din nou în adâncul Spaţiului
să te caut
dar tu te vei fi ascuns într-o galaxie
care nu figurează pe nicio hartă a cerului
şi pentru căa
între noi nu au fost arse toate punţile
eu te voi căuta mereu
şi aproape că te descopăr
pentru că am înţeles în sfârşit că trebuie să te găsesc
peste ceea ce ne desparte
când pluteşti prin văzduh cu noaptea în păr
sau când eşti culcată alături
apocrifă şi păgână
în patul meu
Toma George Maiorescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu